A nyomtatott sajtóban nem a példányszám növelésé a jövő
A lappiacon stagnálással, saját cégénél a korábbi évekénél lassabb növekedéssel számol a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgató-helyettese. Ruszkai Nóra a társaság legfőbb idei feladatának piacvezető pozíciójuk megerősítését nevezte, és úgy vélekedett, ahogy világszerte, úgy náluk sem a példányszám, hanem az ár- és reklámbevétel növekedése lendíthet a nyomtatott kiadványok piacán.
Konkrétumok említése nélkül annyit mondott, "néhány lapunk most is megújulás előtt áll", emlékeztetve arra is, hogy a tavasszal indul az érettebb női közönséget célba vevő Marie Claire magazinjuk. "A klasszikus napilapokban nem hiszünk, a magyarországi tabloidpiac pedig hihetetlenül zsúfolt" - magyarázta, miért nem terveznek ezzel a szegmenssel, miközben fejlesztik másfél éve elindított sztárpletyka-csatornájukat, a Story TV-t.
Az adott laptól függ, mennyire erőteljes internetes jelenlétet terveznek, mondta a vezérigazgató-helyettes. Szólt arról is: az, hogy egyre több piacon jelentkeznek,
egybevág a kiadó azon elképzelésével, hogy minél többször használjanak fel egy-egy, már elkészült tartalmat.
TV2 és RTL Klub: vége a harcnak? Médiakörkép
Ki nyerte a tavalyi reklámversenyt?