A Siemens építheti ki a 4-es metró áramellátását
A megbízás magába foglalja a 4-es metróvonal Etele tér-Baross tér közötti 7,4 kilométer hosszú I. szakasza teljes áramellátását, az üzemvitelt irányító és felügyelő, valamint a 15 szerelvény közlekedéséhez szükséges automatikus vonatvezérlési és biztosító berendezések kiépítését. Az automatikus vonatvezérlést a kétszer két vágányú, a járműtelepi nyitott, és a 11 kocsiszíni tároló vágányon kell telepíteni.
Az MTI korábbi híradása szerint a 4-es metró Etele tér - Baross tér közötti első szakasza 2009 végéig, a Bosnyák térig tartó vonal egy évvel később készül el. A teljes beruházás áfa nélkül 312 milliárd forint, az első szakasz pedig 236 milliárdba kerül majd. Az Etele tér és a Baross tér közötti kétszer 7,3 kilométeres alagutat 53 milliárd forintért, a 2006. januári szerződés aláírásától számított 143 hét alatt építi meg a francia, német, osztrák és magyar cégekből álló Bamco konzorcium. Az Etele téren az idén szeptemberben már munkába áll az alagútfúró pajzs.
A Siemensnek is ciki a Combino-botrány