A világ tíz legértékesebb márkája közül nyolc amerikai
Tavaly a legnagyobb értéknövekedést az eBay internetes aukciós portál, a HSBC pénzintézet, a Samsung elektronikai konszern, az Apple számítógép gyár és az UBS bankház érte el - derül ki az Interbrand Zintzmeyer & Lux marketing tanácsadó cégnek a világ száz legértékesebb márkáját felvonultató "Best Global Brands" tanulmányából.
A tíz legértékesebb márka közül nyolc amerikai.
A Coca-Cola sarkában a Microsoft, majd az IBM, a General Electric és az Intel lohol.
A hatodik helyet a finn Nokia szerezte meg magának. Utána a Disney, majd a McDonalds, a Toyota, végül a Marlboro következik.
A legértékesebb német márka a Mercedes a tizenegyedik helyen, bár hat százalékpontos lecsúszást kellett elszenvednie. A vesztesek "élvonalában" a Sony, a Morgan Stanley, a Volkswagen, a Levi's és a Hewlett-Packard áll.
A Gyermely nyerte a tésztaháborút