Ananász címmel ingyenes szórakoztató magazint indít április végén a Metro napilap kiadója - tájékoztatta a társaság az MTI-t. A magazin tartalma több hasonlóságot mutat a Metro hírújságéval, külleme azonban teljesen eltér attól. Az újság jellemzőjeként a tényszerűséget, aktualitást, közérthető stílust, a szélsőségek mellőzését említette a társaság az MTI-hez eljuttatott közleményben. A magazin a Metro hírújsághoz hasonlóan ingyenes lesz, a legfontosabb felszíni közlekedési csomópontokban terjesztik. Az első számot 200 ezer példányban adják ki, de hosszú távon 100 ezres példányszám fölött maradnak - ígérték. A lap, amelynek főszerkesztője a Metróhoz hasonlóan Izbéki
Gábor, "nem női, nem férfi, nem autós, nem divat, nem hobbi, nem sport, nem sztármagazin, de mindenből merít egy kicsit" - írták.
A Gazdasági Rádió BrandFocus című műsorának vendége volt Hivatal Péter, a Metro
vezérigazgatója, aki elmondta: a Metro újság kiemelkedően sikeres, valamint beszélt arról is, milyen lesz az április végi Ananász.
Hallgassa meg Kőszegi András riportját!
A BrandFocus korábbi adásai meghallgathatóak a
www.brandfocus.hu oldalon, ahol további információkat is olvashat a műsorról.
Tovább terjeszkedik hazánkban a Metro újság