Arculatváltás az OTP-nél: itt az új logo
Az OTP Bankcsoport arculatot vált, ennek keretében az 1992 óta használt zöld négyzetet új kör alakú, barátságosabb motívum váltja fel, amit január 12-től széles körű, intenzív lakossági marketingkampánnyal vezetnek be. Az új márkastratégiát, amely megalapozza a bankcsoport további marketing-kommunikációját, Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes és Balogh Gabriella ügyvezető igazgató szerdán a Jövő Háza Teátrumban mutatta be a sajtónak.
Az új márkastratégia középpontjában a pénzügyi szolgáltatóktól elvárt legfőbb érték, a bizalom áll - mondta Lantos Csaba. Nem csak a logo változik, hanem a teljes csoportban átalakulnak a bankfiókok és a kiadványok is. Balogh Gabriella abban bízik, hogy az arculatváltás költségeit sikerül 1 milliárd forint alá szorítani.
Az OTP-vezér távozása megzavarta a befektetőket
Így működik az OTP belülről