Átalakuló autóipar
A jelenlegi világelső, az amerikai General Motors öt éven belül nem lesz benne az első tízben sem, miközben a japán Toyota az élre fog törni: a PwC szakértői szerint az újonnan jelentkező keresletnek legalább 30 százalékát Toyota gyártmányú autókkal fogják kielégíteni, a Renault-Nissan páros szűk 17 százalékra számíthat, a Hyundai 14,8, a Volkswagen 12 százalékra.
A feltörekvő országok keresletének növekedése miatt 2010-re világszerte 70 millió autót fognak előállítani, 14 százalékkal többet, mint 2005-ben. Csupán Kínában az idén 25 százalékkal 5,4 millióra bővül a gyártás. Ez egyszersmind azt jelenti, hogy Kína kiszorítja a harmadik helyről Németországot a világ vezető autógyártói között, s az Egyesült Államok, illetve Japán után fog következni.
Megbüntették az autógyártókat