Ausztria: a kishalakat megeszik, ugye?
Ez az elemzők szerint azt jelenti, hogy a nyolc kategóriában - barkács-cikk, sportszer, ruházat, kozmetikum, bútor, élelmiszer, cipő, könyv - már alig van hely a piacon másoknak, és rendkívül kiélezetté vált a verseny. Eközben egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert a diszkont hálózatok, mivel érzékelhetően növekszik a különbség a gazdagok és a szegények között, de a tehetősebb réteg is egyre jobban figyel az árakra.
Az elemzés kitér a kisebb üzletek túlélésének esélyeire is. Ezek a boltok csak úgy tudnak talpon maradni, ha kínálatukban határozottan megkülönböztethetők lesznek a nagyoktól, és valami újszerűt, kreatívat ajánlanak.
Szinte hihetetlen: a Tesco csak egy kishal?
Macskajaj: H5N1 Noé bárkáján is