Az Adidas megveszi a Reebokot
Az üzemi eredmény 25 százalékkal 153 millió euróra nőtt 123 millióhoz képest, a forgalom euróban számolva 8 százalékkal, változatlan árfolyamokon számolva 10 százalékkal 1,516 milliárd euróra nőtt 1,401 milliáredhoz képest. A forgalom az első félévben 1 százalékkal nőtt Európában, 18 százalékkal Észak-Amerikában, 30 százalékkal Ázsiában és 36 százalékkal Latin-Amerikában.
Szerdán azt is közölték, hogy az adidas körülbelül 3,1 milliárd euróért (3,8 milliárd dollár) megveszi a Reebokot, amelynek tőzsdei értéke jelenleg 2,6 milliárd dollár. A német cég az ügylettől azt reméli, hogy kihívást intézhet az ugyancsak amerikai Nike sportfelszerelés-gyártó világelsősége ellen. A szakmában a harmadik helyezett a Reebok a világpiacon. A sportszerek legnagyobb piaca az Egyesült Államok, ott költik el a világon sportszerekre kiadott évi 33 milliárd dollárnak a felét. Az adidasé jelenleg az amerikai piac 12 százaléka.
Kis ugrás a Pumától
Újra készül nyírbátori cipő
Nike: drága cipők, gyenge dollár emelik a profitot