Az üzemanyag-tartozás természetes dolog
A világ minden légitársaságának van tartozása üzemanyag-vásárlás fejében, s ennek mértéke szezonálisan ingadozik - kommentálta az AiRUnion szóvivőnője hétfőn azt a médiajelentést, amely szerint az orosz légi szövetség jelentős adósságot halmozott fel ebből a fajtából.
- Magától értetődően van ilyen tartozásunk, hiszen a legnagyobb üzemanyag-fogyasztók közé tartozunk. E tartozás mértéke idényenként ingadozik aszerint, hogy járataink sűrűbben vagy ritkábban közlekednek - mondta Olga Trapeznyikova, a szibériai KrasAir körüli AiRUnion sajtószolgálatának vezetője az MTI-nek, megjegyezve: az üzemanyag-összetevő az önköltség 60-70 százalékát teszi ki az orosz légi közlekedési piacon.
A Kommerszant című üzleti lap január 7-i száma szerint a TOAP (Toplivnoje Obeszpecsenyije Aeroportov) repülőtéri üzemanyag-nagykereskedő vezérigazgatója, Jevgenyij Osztrovszkij azt mondta, hogy az AiRUnion mintegy 2,5 milliárd rubellel (vagyis közel százmillió dollárral) tartozik a cégének.
Az EU olcsóbbá tenné a reptereket
Abramovics féle sci-fi a Malévről