Beszélő mosógéppel akar előretörni az Electrolux Magyarországon
Hozzátette: az Electrolux piacvezető márka, s például a hűtőgépek és fagyasztó berendezések területén jóval 50 százalék feletti a részesedése, a mosógépek és a mosogatógépek szegmensében erősíteni akarja pozícióját.
Ennek jegyében két új terméket is bemutattak az eseményen. Világelsőként egy olyan korszerű mosógépet, amelyik például 7 kiló ruhát képes kimosni egyszerre, s "beszélni" is tud: a gép szavakkal segíti a programválasztást, s hanggal minden utasítást visszaigazol.
A másik újdonság az ajtaján ablakkal rendelkező mosogatópép. A kereskedelmi igazgató elmondta: két termékből egyenként 150-200 darab eladását tervezik évente, s piacra dobásuknak inkább márkaépítő szerepet szánnak.
Magyarországra jön az optikai-elektronikai óriás