Dominós átverés: 100 milliós bírság a T-Mobile miatt
A versenyfelügyeleti eljárás tárgya a T-Mobile Dominó Aktív díjcsomag 2005 őszi bevezető reklámkampánya, illetve egy 2006 tavaszi népszerűsítő kampánya volt.
A GVH jogsértőnek ítélte, hogy a T-Mobile egyetlen kommunikációs eszközében sem tájékoztatta a fogyasztókat arról a lényeges körülményről, hogy a 150 forintos időszaki díj ellenében nyújtott darabonként 15 forintos SMS szolgáltatás kizárólag belföldi előfizetőknek küldött SMS-ek esetében érvényesül. Az is jogellenesnek minősült, hogy a TV-reklámban, a buszmatricákon, az óriásplakátokon, illetve a kirakati plakátokon a fogyasztó számára észlelhetőséget kétségessé tevően közölte azt, hogy a percenként 15 forintos hívásdíj csak csúcsidőn kívül, csak hálózaton belül és vezetékes irányban érvényes.
99 milliós GVH-bírság három vállalatnak