Egyre forróbb a jeges teák piaca
A társaság adatai alapján a jeges teák forgalma meghaladja a 9,5 milliárd forintot, illetve az 55 millió litert.
A kereskedelmi márkák térnyerésének köszönhetően a diszkontok megduplázták részesedésüket a jeges tea eladásokból, értékben mérve 7-ről 14 százalékra. Jeges teából a kereskedelmi márkák részaránya mennyiségben 26 százalékot ért el az idén február-márciusban, szemben a 2005 azonos időszaki 22 százalékkal.
Az ízesítések közül továbbra is a citrom a legkedveltebb: az összes eladott tea több mint fele citromos. Népszerű az őszibarack íz, 40 százalékos részaránnyal. Tíz százalék alatt marad a fekete ribizli, zöld tea, és egyéb fekete tea.
A fogyasztói átlagár lényegében stagnál. Egy liter jeges tea átlagosan 176 forintba került a kiskereskedelemben az idén február-márciusban.
Pizzában és kávéban a legerősebb a Lidl