Európában a lapos tévékkel erősítene a Panasonic
Panasonic márkájú termékek gyártója, a Matsushita Electric Industrial Co. Ltd. bejelentette, hogy a következő üzleti évben - lapos televízióinak és digitális kameráinak erőteljes promóciójával - európai eladásainak 10 százalékos megnövekedését szeretné elérni. A Matsushita arra számít, hogy európai bevételei a március 31-én befejeződő pénzügyi évben a tavalyival nagyjából megegyező szinten alakulnak majd: akkor 1,1 ezer milliárd wont, (9,30 milliárd dollárt) tettek ki, ami teljes bevételének 12,5 százalékát jelentette.
A világ legnagyobb szórakoztató elektronikai gyártója az április 1-jével kezdődő esztendőben 1,25 millió plazmatévét tervez eladni Európában, 44 százalékkal többet, mint idén - nyilatkozta Hitoshi Otsuki, a társaság európai tevékenységért felelős vezetője. Ugyanakkor az eladott LCD-televíziók számát 75 százalékkal 1,4 millióra szeretnék növelni.
A Matsushita árfolyama, nem sokkal a bejelentést követően, 1,9 százalékos többlettel zárt, miközben a tokiói tőzsde ágazati indexe csak 1,18 százalékkal nőtt.
Magyar gépkocsik, mobiltelefonok és televíziók inváziója (hanganyagok)
Késében a digitális műsorszórás
Egymásnak estek a közszolgálati tévék
Weboldal televíziós sorozatok letöltésére