Fidesz: hazugsára költött százmillió
Az öt új embernek, a kabinetfőnök-helyettesnek, a stratégiai kommunikációs főigazgatónak, a marketingkommunikációs igazgatónak, a PR-igazgatónak és a szakpolitikai igazgatónak az lesz a feladata, hogy megmagyarázza a hazugságokat és a megszorító intézkedéseket, hogy miért jó tandíjat, vizitdíjat, kórházi napidíjat, nagyobb gázszámlát és több adót fizetni - mondta Szijjártó Péter. Úgy vélte: jó lenne, ha Gyurcsány Ferenc tudomásul venné, hogy a hitelességet és a szavahihetőséget nem lehet pénzen megvenni, csak hiteles politikával lehet elérni. Hangsúlyozta: a közvéleménykutatások szerint a többség a kormányváltásban látja a belpolitikai helyzet megoldását, a kabinet azonban szembenézés helyett újra az emberek pénzét akarja elkölteni a hazugságok magyarázatára.
"Az kiabál hangosan, akinek takargatnivalója van: a Fidesz-kancellária egyetlen évben költött annyit kommunikációra, mint a mostani koalíció 4 év alatt összesen" - így reagált a Kormányszóvivői Iroda Szijjártó Péter kijelentésére. A közlemény szerint a Fidesz "politikai PR-akciójának" az a célja, hogy fenntartsa a botránypolitizálást. "A radikális ellenzék vezetőinek érdekét minden jel szerint az szolgálja, ha a politika önmagával foglalkozik, ahelyett, hogy az emberek és az ország valós problémáira keresse a megoldást" - zárul a szóvivői iroda közleménye.
MTI
Gál J. Zoltán az ideiglenes kormányszóvivő
Demcsák mégsem vállalja - Képgaléria
Mennyit keresnek Gyurcsány munkatársai? Megnézheti