Egymásnak estek a közszolgálati tévék
Lázasan igyekszik az RTL Klub bebizonyítani, hogy a Tv2 műsora, a Sztárok a jégen nem is olyan sikeres - írja a Magyar Hírlap. A cikk szerint pl. alig két órával a műsor kezdete előtt közleményt adott ki, hogy konkurense megtévesztő kommünikéket ad majd ki. Majd miután a Tv2 publikálta a jégtáncműsor nézettségi adatait, az RTL Klub elemzést tett közzé arról, hogy a Sztárok a jégen sikere meg sem közelíti a hasonló produkciókét. A Tv2 cáfolta a vádakat, szerintük leginkább az fájhat a konkurensnek, hogy elorozták a hirdetőit - írja a lap.
A Viasat3 tavalyi kiemelkedő eredményei arra ösztönzik a csatornát üzemeltető társaságot, a Viasat Hungária Zrt.-t, hogy az idén tovább növelje a műsorokkal kapcsolatos beruházásait - közölte Varró Balázs kommunikációs vezető. A társaság minőségi filmeket, új népszerű sorozatokat vásárolt és négy saját gyártású műsort indít márciusban. A beruházás összegét a társaság üzleti titokként kezeli, ezért ilyen adatot nem közölnek - mondta Varró Balázs. |
A nyomtatott sajtóban nem a példányszám növelésé a jövő
A cikk szerint a Tv2 egyébként valószínűleg nem annyira nézettségével tört borsot versenytársa orra alá, hanem inkább az idén bevezetett értékesítési stratégiájával. Persze a Tv2-nek is van miért aggódnia. A Sztárok a jégenhez hasonló műsorok a legköltségesebb tévés produkciók közé tartoznak, adásonként több tízmillió forintba kerülnek, és kiemelkedő nézettséget kell elérniük ahhoz, hogy a reklámblokkok értékesítéséből és a szponzori bevételekből egyáltalán megtérüljenek - olvasható az újság mai számában.
TV2 és RTL Klub: vége a harcnak? Médiakörkép
Február végére kiderülhet, hol lesz az új MTV-székház
Idén sem tervez veszteséget az MTV