IT szolgáltatóközpont a Citibanknál
A budapesti globális IT szolgáltatóközpont az információbiztonsággal kapcsolatos tevékenységek mellett már elindította az IP alapú telefonközpontok távoli támogatását, és a belső számítástechnikai szolgáltatások minőségellenőrzését ellátó funkciókat is.
A magyar egység fő feladata a Citigroup mintegy 50 országában dolgozó citigroupos kollegák rendszerhozzáférésének menedzselése a cég több mint 300 különböző alkalmazásában, valamint több száz szerver és az azon futó rendszerek monitorozása. A projekt következő szakaszában már speciális számítástechnikai területek támogatását célozták meg.
A Citibank International Plc. magyarországi IT szolgáltatóközpontja a első szakembereket 2005 októberében alkalmazta, és jelenleg már több mint 80 fővel üzemel. A távoli helyszínről is elvégezhető számítástechnikai tevékenységek folyamatos térnyerésének köszönhetően ez a szám 2007 végére akár 150-200 főre is növekedhet.
Elsőként rukkol elő platinakártyával a Citibank