Dömötör Mónika, a tízmilliárd forint beruházással épülő lakópark marketingért felelős igazgatója elmondta: a „resort” kifejezés Amerikából származik, Európa egyes részein csak most kezd elterjedni ez a fajta kifejezés, így nem csoda, hogy a magyarok még kevésbé ismerik a szó jelentését. Az amerikai ingatlanpiacon viszont ez azt jeleneti, hogy a vevő az lakáshoz egy életstílust is vásárol, amelybe beletartozik a wellness-fitness lehetőség éppúgy, mint a hatalmas zöld terület, a jó levegőjű környezet (gyakran lovaglási vagy golfozási lehetőséggel).
A beruházó szerint a pontenciális lakásvásárlók ezred része ismeri csak a resort típusú lakás fogalmát és annak tartalmát. Az új lakópark népszerűsítése érdekében a beruházó új kampányba kezdett: ennek lényege, hogy aki szeretné megtapasztalni, a lakópark felépülte előtt a „resort érzést”, azt a lakópark beruházója külföldre, resort típusú szállodába utaztatja. Az ilyen lakások iránt érdeklődők 2 napra elutazhatnak Ausztriába, Svájcba, Olaszországba, ahol testközelből tapasztalhatják meg a resort fogalmát - mondta Dömötör Mónika.
Óvatosan a használt lakásokkal! Sok túlárazott
Panelfűtés levegőkazánokkal?
Középpontba kerülhet a lakáshitel csere