Jogosulatlan és tisztességtelen tarifa a Malévnál
Az egyesület az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében rámutat: nem a légitársaságok és utazási irodák azon jogát vonják kétségbe, hogy szabadon állapítsák meg áraikat, ám azt nehezményezik, hogy jogosulatlan költségelemekre hivatkozva, a fogyasztókat megtévesztve alakítsák át költségstruktúrájukat.
Az OFE rámutat: az utas a repülőjegy megvásárlásakor nem magát a jegyet, hanem az ahhoz kapcsolódó szolgáltatást vásárolja meg, többletdíjra a légitársaság így csak az utazáshoz kapcsolódó többletszolgáltatásért volna jogosult.
Krebsz Adrien, a Malév szóvivője az MTI-nek elmondta: az ítélet még nem jogerős, a társaság ugyanakkor nem ismeri el az ítélet jogalapját, és fellebbezni fog az ellen. "Az általam ismert légitársaságok közül a Malév szedi a legalacsonyabb szervizdíjat. A business és a turista osztályon egyaránt 5.500 forintot számítunk fel, sőt ha az utas on-line rendeli meg a jegyet, akkor mindössze 1.000 forint szervizdíjat kell fizetnie" - hangsúlyozta a szóvivő.
Repülni vágyók megtévesztése: 2 milliós bírság a Malévnek
A Malév Romániába visz