Jól fogyott a magyarok kedvenc laptopja
A Fujitsu Siemens Európa legnagyobb információtechnológai termékgyártója, míg magyar vállalata továbbra is második a számítástechnikai piacon: részesedése elérte a 10,6 százalékot, ami 2,5 százalékkal nagyobb a tavalyi azonos időszakban elértnél.
A magyar cég a harmadik negyedévben 5.200 laptopot adott el, s ezzel 8 százalékkal, 53,5 százalékra növelte piaci részesedését. A vállalat szerint a magyar piac fejlettségére utal, hogy az itteni cég mutatói nagyon hasonlítanak az anyavállalat adataihoz. A Fujitsu Siemens Computers idén április és szeptember vége között 21 százalékkal több eszközt értékesített, illetve 12 százalékkal növelte árbevételét, ami így 2,87 milliárd euró volt. Adózás előtti eredménye 33 százalékos növekedéssel elérte a 27 millió eurót a előző félévhez képest.
100 dolláros laptopok