Jön a Szervízportál a Generalinál
A 350 ezer káresemény 50 ezerrel volt több, mint az egy évvel korábbi. A kifizetett károkból 33 milliárd forintot 291 ezer vagyon- és gépjármű-biztosítási kárra térítettek, 17 milliárd forintot pedig 59 ezer esetben, életbiztosítási szerződések szolgáltatásaként.
A Generlai-Providencia intenzív fejlesztést hajt végre kárrendezési folyamatainak támogatására, az ügyintézés gyorsítására. Bevezette a telefonos, illetve mobil kárrendezést: egyszerűbb vagyonbiztosítási károkra szemle nélkül is kifizeti a kártérítést. A gépjárműkárokat pedig partner szervizek segítségével hajtja végre, a 720 partner szerviznél, illetve szerződött javítónál ha az ügyfél meghatalmazza a biztosítót, a javíttatás költségeinek fedezését a biztosító közvetlenül rendezi a partner szervizzel.
Az idén a biztosító társaság Generali Szervizportált vezet be, ami országos lefedettségű, on-line kapcsolatot teremt a biztosító és a szervizek között, ettől a cégnél a kárfelvételi és javítási idő csökkenését, valamint a helyreállítási költségek elszámolásának egyszerűsödését várják.