Kétmilliós bírság a megtévesztő ásványvíznek
Az Aquarius-Aqua Kft. még 2005 októberében jelentkezett a független séfekből és sommelierekből álló világszervezet, a Nemzetközi Íz és Minőségi Intézet (iTQi) által szervezett brüsszeli versenyre, ahol 2006 májusában elnyerte a "Superior Taste Award with **" nevű elismerést. A társaság ezt követően, 2006 júniusában a Veritas Gold nevű ásványvízét a "Világ élén", "A legkiválóbb íz-díjas ásványvíz", illetve a "A legkiválóbb íz-díjas magyar ásványvíz" jelzőket használva reklámozta.
"A legkiválóbb íz-díjas ásványvíz" szlogen használatának jogosságát a gyártó azzal indokolta, hogy a brüsszeli versenyen elnyerte a "Superior Taste Award with **"díjat, amelynek magyar fordítása a reklámokban használt jelző. A versenyhatóság szerint a Superior Taste Award egy verseny, nem egy díj neve. Superior Taste Award cím a megfelelő számú csillag feltüntetése nélkül a brüsszeli versenyen nem került kiosztásra.
A GVH szerint egy hangzatos nevű versenyen díjazottnak lenni nem azonos azzal, hogy a termék a verseny elnevezésével azonos nevű díjat kapott. Így a Veritas Gold reklámjai többet mondnak annál, mint aminek közlésére Brüsszelben feljogosították az Aquarius Aqua Kft-t.
80 milliós bírság az Auchannak és a Tescónak
Európai Bíróság előtt a magyar médiatörvény