Kevesebb a papírmunka a Budapest Bank vállalati ügyfeleinek
A Budapest Bank Rt. 1994-ben a hazai piacon elsőként jelent meg Üzleti Terminál szolgáltatásával, melynek használói köre 15%-os bővüléssel 8200-ra emelkedett. A közelmúltban továbbfejlesztett és speciális alkalmazásokkal kiegészített Üzleti Terminál ismételten komoly újítást jelent a pénzügyi szolgáltatások piacán, hiszen segítségével a bank minden vállalati ügyfele teljesen elektronikus környezetben kezelheti meglévő rulírozó forinthitel-szerződését, valamint teljes egészében elektronikus platformon kezdeményezhet megbízásokat meglévő, fix kamatozású, standard és egyedi betétügyletekben. Az Üzleti Terminál lehetőséget biztosít standard és egyedi betétlekötések indítására, lekérdezésére, illetve a lekötött betétek részben vagy teljes összegében való felbontására, illetve a bankszámlára történő visszavezetésére - olvasható a bank közleményében.
Rugalmas hitelkonstrukció csökkenő törlesztőrészletekkel a Budapest Banktól
Újdonság vállalatoknak: villámgyors postai pénzforgalom