A francia PSA Peugeot Citroen autóipari csoport kínai vállalata egyharmaddal növelte eladásait az idei év első negyedében az egy évvel korábbihoz képest az új modelleknek köszönhetően. A Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles (DPCA) 43 728 gépjárművet adott el Kínában az első három hónapban, 33 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A Peugeot márkák eladása 98 százalékkal, a Citroeneké 11 százalékkal nőtt.
A vállalat tavaly 140 ezer autót adott el Kínában, az idén 200 ezer értékesítése a cél, fejlesztésekkel 2008-ban 300 ezerre akarják növelni a gyártó kapacitást és új gyárat is terveznek üzembe helyezni csatlakozván a többi külföldi autógyártó konzorciumhoz.
Győri Audi: világpremier Zidane-nal és Ronaldoval