Közel 1000 reklámmal bombáznak minket hetente
Az ötnapos rendezvény alatt számos előadás, fórum, vetítés és reklámtörténeti kiállítás mutatja be a közönségnek a reklámszakma tevékenységét, eredményeit és sikereit. A Budapest több pontján zajló ingyenes rendezvény központi helyszíne a Corvinus Egyetem.
Levendel Ádám hozzátette: az utóbbi időben megtévesztő kép alakult ki a magyar reklámokról és a szakemberekről, ezért kívánnak bepillantást nyújtani a műhelyekbe. A reklám manipuláló, illetve gyerekekre gyakorolt hatásának, erőszakosságának kérdését és mennyiségének szükségességét kívánják többek között tisztázni a reklámszakma szereplőinek összefogásával létrejött programon - mutatott rá Hargitai Lilla, az MRSZ főtitkára.
Merényi Éva, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke elmondta: egy átlagos magyar fogyasztó egy hét alatt 295 tévé-spotot, 350 utcai plakátot, 136 rádióreklámot és 177 sajtóhirdetést "kénytelen" befogadni.
Reklámversenyben az új lakások
Átverés a "mindent lejátszó" DVD, és nem is a legjobb áron
Uniós vizsgálódás dohányreklám-ügyben