Kozmetikázásra van szükség a szépségiparban
A világ vezető közvetlen kozmetikum-forgalmazója, az Avon Products jelentette be: adózott eredménye csökkent a negyedik negyedévben az átalakítási költségek miatt.
Az adózott eredmény 183,2 millió dollárra, részvényenként 40 centre esett az egy évvel korábbi 288,8 millió dollárhoz, 61 centhez képest. Az elemzők 44 centre számítottak.
Az árbevétel 4 százalékkal 2,37 milliárd dollárra emelkedett, az elemzők 2,32 milliárdot vártak.
Az Avon világelső a szépségápolási termékek közvetlen értékesítésében: 2004-es forgalma elérte a 7,7 milliárd dollárt.
Az ugyancsak amerikai Revlon is csak szerény mértékű növekedésre számít tavalyi bevételében, és azt tervezi, hogy a költségcsökkentés jegyében megszüntet 165 munkahelyet, azaz globális létszámát 2,5 százalékkal csökkenti.