A közlemény szerint a magyar utazók korábban jellemzően a tervezett szabadságuk idején elérhető utak közül választottak, ma már azonban 25-26 százalékuk egy-egy kedvező árajánlathoz időzíti tervezett tengeren túli utazását. Az európai utazásoknak pedig 51 százalékát motiválja az alacsony ár.
Utazzon velünk! |
A British Airways immár 4 éve készít felméréseket a magyar utasok európai és tengeren túli utazási szokásaival, valamint az internet utazási döntéseinkre gyakorolt hatásával kapcsoltban. |
Az ACNielsen közelmúltbeli, az online kereskedelemről készített globális kutatása szerint, a világ 627 millió online vásárlója körében a legnépszerűbb interneten vásárolt termék a könyv (212 millió vásárló), amelyet a CD és a DVD (135 millió vásárló) valamint a repülőjegy (135 millió vásárló) követ holtversenyben. E tekintetben a magyar utasok is a világ élvonalába tartoznak, hiszen a British Airways felmérése szerint a repülőjegy Magyarországon a 4. legnépszerűbb online termék - derül ki az összeállításból.
Telekom hírek, trendek |
Vasúttal Ferihegyre - már az idén?
E-jeggyel a Malév és a oneworld társaságok között
Korrekt: olcsóbb olaj, olcsóbb repülőjegy
Internetes utazások: nem árt vigyázni!