Megint félrevezette a fogyasztókat a Vodafone
A tanács megállapította, hogy a cég kommunikációs kampányában, a hálózatában külföldről kezdeményezett és fogadott mobiltelefon hívások díjáról a rádióban olyan reklámot közölt, amely azt a hamis látszatot keltette, hogy a hirdetett Passport szolgáltatásnak nincs egyéb ellenértéke, mint az itthoni díjszabásnak megfelelő fizetés. Ezzel szemben a szolgáltatást igénybe vevő fogyasztót a hívásonként fizetendő kapcsolási díj is terhelte.
A Vodafone Magyarország Rt. jogsértő magatartásának vizsgálatakor súlyosbító körülménynek minősült, hogy a cég ellen több alkalommal került sor marasztalásra hasonló jellegű okok miatta. Ugyanakkor a versenytanács enyhítő körülményként értékelte, hogy a kifogásolt magatartás kevésbé rontotta a teljes körű reklámkapány versenyjogszerűségét és a piacon olyan díjszámítással jelent meg, amely átláthatóbb és elsősorban a hívott fél számára olcsóbb a korábbiaknál - áll a GVH közleményében.
Ki vesz még mobiltelefont? Elég sokan, de milyet?
Kis lépésekben, de jön fel a Vodafone
Meglepően sok új Vodafone-os ügyfél
Tovább szipkázza az ügyfeleket a Vodafone