Mi lesz a német márkakereskedőkkel?
Bánat fogja el a német márkakereskedőket, ha az idei kocsieladások kilátásaira gondolnak. A bambergi Automobilwirtschaft (FAW) kutatóintézet felmérése szerint általános a pesszimizmus. Ezen belül a 25 márkakereskedő közül a Subaru viszonylag a legbizakodóbb, majd a Volvo és a Jaguar következik. A legkevésbé elégedettek az Alfa-Romeo és a Fiat eladói.
A kutatóintézet 1100 kérdőívet dolgozott fel: a 25 vizsgált gyártmány a piac 93 százalékát fedi le. A Subarunál elsősorban az új modell minőségét és az importőrök megbízható fizetési morálját dicsérték a kereskedők. A Jaguár a jövedelmezőségi szempontot miatt került az elsők közé, a Volvónál a cég kommunikációs stratégiáját, elsősorban az internetes megjelenést dicsérték a kereskedők. A legjobb autómárkának az Opelt minősítették a márkakereskedések, a Porsche és a BMW a hetedik, a Smart, a Mercedes-Benz, a Ford, az Audi és a Volkswagen a középmezőnyben foglal helyet az idei elégedettségi listán. A két utolsó helyen az Alfa Romeo és a Fiat áll, a márkakereskedőknek főként minőségi kifogásai vannak.
Újabb rekordra hajt a Volkswagen
Matricás szakaszok: kezdeti előny a bliccelőknél
Kelet-Európának gyártana olcsó autót a Fiat
Kelet-Európa húzza a Toyotát
A Volkswagen segít a Seatnak