Nagy az érdeklődés Magyarország iránt
Az előadásokat követő "kis csoportos megbeszéléseken" kiderült, hogy több kérdéskörben folyamatos az információéhség: "Milyen speciális felsőoktatási képzés van műszaki területeken? Milyen konkrét pozitív és negatív tapasztalatokkal rendelkeznek a piacon már régebben jelenlévő német vállalatok? Miben és mennyire tér el a magyar fogyasztó a térség "átlagfogyasztójától"? Miben más a magyarországi banki, biztosítási, jogi, ingatlanhasznosítási, marketing-kommunikációs gyakorlat, mint a német?"
A HunSider honlap segítségével már a Húsvétot követő első munkanapon is jó néhány információcsere történt. A McCann Erickson Reklámügynökség kezdeményezésére - a MEH, a GKM és az ITD Hungary támogatásával - tavaly elindult HunSider program hamarosan Münchenben, Milánóban és egyéb nyugat-európai városokban folytatódik.
Hol érzi magát legjobban a pénz?
Tovább gyengült az euróövezeti bizalom