Nagyon megy a Pumának a futball vb előtt
Az üzemi eredmény 55 millió euróra emelkedett 48,5 millióhoz képest, az értékesítés 27,7 százalékkal 349,2 millió euróra gyarapodott 273,4 millióhoz képest.
Ezzel a tavalyi egész évben a Puma adózott eredménye 10,5 százalékkal 285,8 millió euróra növekedett a 2004-es 258,7 millióról. Ez az ötödik egymást követő éves rekord profit, meghaladva a 270 millió eurós vállalati előrejelzést is.
Erre az évre legalább 350 millió eurós üzemi eredményt és 2,3 milliárd eurós bevételt várnak a cégnél, részint a tavaly bejelentett, 500 millió eurós piachódítási program és új termékek révén, részint a világbajnoksági felfutás miatt. A piaci terjeszkedés költsége várhatóan rontani fogja az üzemi eredményt.
A Puma erősíteni akarja jelenlétét az amerikai és az ázsiai piacokon, részesedések megszerzésével jelentősen növelni tervezi forgalmát az elkövetkező években. Az ötéves kitekintésű vállalati stratégia keretében termékpalettáját kiterjeszti a golfra és autósportra is.
Kis ugrás a Pumától
A vártnál nagyobbat ugrott a Puma