Nem jött be a reklámtrükk a nyelviskolának
A versenytanács indoklása szerint a bírság mellőzésének oka az volt, hogy a kis számban megjelentetett jogsértő reklámok rövid időn keresztül jelentek meg, ezáltal a reklám kevés fogyasztót ért el, így a versenyre gyakorolt hatása csekély volt. Ezen kívül a vállalkozás - a jogsértés valószínűsítését követően - nyomban felhagyott reklámozási gyakorlatával, és a versenyfelügyeleti eljárásban együttműködést tanúsított.
A GVH ismertetése szerint a nyelviskola reklámja bal felső sarkában apró betűkkel azt írta: "a reklámtörvény szerint azt nem írhatjuk, hogy", majd ezt követően kiemelten nagy betűkkel jelenítette meg "a Katedra a legjobb nyelviskola" állítást. Ezután a mondat folytatásaként, úgyszintén kis méretű, de vastagított betűvel egyebek mellett közölték, hogy hány magánszemély, vállalat, és vizsgázó választotta eddig a nyelviskolát. A versenytanács e megállapítások közül többről kimondta, hogy azok nem valósak.
Félreérthető gyógyszerreklámért jött a 8 milliós bírság
Bebukta a TV2 a Született feleségek méltatását
Megint félrevezette a fogyasztókat a Vodafone