Nincs új, sikeres Disney film, de a cég növelte nyereségét
A cég forgalma 3 százalékkal 7,7 milliárd dollárra bővült. A televíziós és kábeltelevíziós üzletág forgalma 16 százalékkal, 3,4 milliárd dollárra emelkedett, az üzemi eredmény 48 százalékkal, 998 millió dollárra. A Walt Disney filmstúdió részlegének forgalma ellenben 15 százalékkal 1,5 milliárd dollárra csökkent. Ez részben a növekvő DVD-eladásoknak, részben új, sikeres filmek hiányának tudható be.
A cég szabadidő-parkjait a negyedben a fél évszázados Disney-jubileum, a növekvő látogatószám és a magasabb belépőárak segítették: ez az üzletág a negyedben 7 százalékkal, 2,4 milliárd dollárra növelte negyedéves bevételét, üzemi eredménye az időszakban 6 százalékkal, 448 millió dollárra nőtt.
A világ tíz legértékesebb márkája közül nyolc amerikai
Jól fogynak a videójátékok, megy az internet