Nő a Viasat3 nézettsége
A csatorna PR-menedzsere, Varró Balázs az MTI-nek elmondta, hogy a nézettség a 2004. évi első negyedévi 3,9 százalékról 4,9 százalékra nőtt a hirdetők számára legfontosabb 18-49 éves célcsoport körében. A Viasat3 adásai több mint 1,7 millió háztartásba jutnak el.
A bevétel növekedéséhez hozzájárult az, hogy februártól a kábelszolgáltatók elosztási díjat fizetnek a társaságnak, miután az felbontotta az ORTT-vel a földi frekvenciára szóló szerződést és az adót műholdas körzeti műsorszolgáltatóként regisztrálták. Magyarországon két előfizetéses Viasat csatorna is üzemel: a Viasat History és a Viasat Explorer.
Két újabb adót indítana a Duna Televízió
Reklámpiac: csúcsdöntés után kezdődhet a tévék hanyatlása