Nőtt a T-Online bevétele
Szász Dániel elmondta azt is, hogy az elmúlt évben 21,8 százalékos bevétel-növekedés mellett a cég költségei 27,7 százalékkal emelkedtek. A költségek növekedése 2005-ben még 42,2 százalékos volt.
A vállalat szélessávú piaci részesedése jelenleg 42 százalék körüli, s ezzel őrzi vezető pozícióját a magyar internet piacon.
A szakember közölte: a vállalat kamat-, adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) tavaly 3,415 milliárd forintra nőtt a 2005. évi 3,18 milliárd forintról.
Tavaly a bővülő piacon a vállalat internet-előfizetőinek száma 30 százalékkal 427 ezer főre nőtt, közülük 336 ezren széles sávon éri el a világhálót. A széles sávú előfizetők száma a 2005. évi 219 ezerről tavaly 54 százalékkal nőtt.
Továbbra is népszerű a szélessáv
ADSL telefon nélkül - csak nagyoknak
Internet: nagyon sokára érjük utol Európát (hanganyag)