Ötletgyilkos megrendelők - színvonaltalan magyar reklámok
Idén összesen 27 ügynökség pályázott, fogyasztói film kategóriában 20, óriásplakát kategóriában 49, on-line kategóriában pedig 15 alkotás indult. A zsűriben kizárólag külföldi szaklapok főszerkesztői, szerkesztői kaptak helyet. A szakemberek egybehangzó véleménye az volt, hogy a sem az ötletek nívója, sem a megvalósítás minősége ebben az évben nem emeli a magyar hirdetéseket a nemzetközi színvonalba. A lapnak nyilatkozó egyik magyar reklámügynökség kreatív igazgatója szerint az ötlettelenség gyakran a megrendelők túlzott óvatosságának köszönhető, akik jobban bíznak a célcsoportjukat kérdező, ötletgyilkoló kutatásokban, mint saját ízlésükben. Rosszat tesz a magyar reklámszakmának az is, hogy sok adaptált munkát kell készíteniük.
Trükkös pénzügyi reklámok: a PSZÁF és az FVF vigyáz ránk
155 milliárd értékben bombáztak minket reklámmal