Rástartolt a reklámpiacra az econet.hu
Az Emerging Media Group Kft., amely a héten az econet.hu 70 százalékos ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100 százalékos leányvállalata, megvásárolta a Boomerang Reklám Kft. 100 százalékát 806 ezer euróért - közölte az econet.hu a Budapesti Értéktőzsde honlapján, pénteken. Az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.
A közlemény szerint a stabilan nyereséges, holland tulajdonosi hátterű Boomerang Média megvásárlásával az indoor reklámpiac meghatározó szereplője csatlakozik az econet.hu média üzletágához.
A Boomerang Reklám Kft. a magyarországi beltéri reklám piac jelentős, 20 százalék feletti részesedéssel bíró szereplője, és fontos eleme lesz az econet.hu médiaportfoliójának. A Boomerang Reklám Kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozó, az elsősorban az ingyenes programmagazinok terjesztésében élenjáró Exit Point Kft. pedig az indoor média tevékenység értékes kiegészítője lesz.
A héten akvirált Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó OZone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklám piac csaknem 46 százalékát, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le.
Felfüggesztették az econet.hu kereskedését
Hétmilliós veszteség az econet.hu-nál
Halló! Itt az újabb Magyar Telekom-konkurens