Reszkess DM, Rossmann, Azúr: itt az agresszív drogéria-óriás
A Schlecker tavaly csaknem 11 ezer németországi boltjában 5,4 milliárd eurós forgalmat ért el. Magyarországon is gyors terjeszkedésre lehet számítani: az általa diktált iramra jellemző, hogy 1990 és 1999 közt megháromszorozta boltjai számát. Az új piaci szereplő a Lidlhez hasonlóan egyszerű berendezésű üzletekben, viszonylag szerény kínálattal dolgozik. Árai azonban rendkívül alacsonyak, így a Lidlhez hasonlóan üzleti partnereiből igyekszik minél nagyobb kedvezményt kipréselni.
Az új piaci szereplő egyedi: drogériáiban az illatszerek és háztartási vegyi áruk mellett kávét, édességet, italokat és dohányárut is forgalmaz, és akár a fotókidolgozó láncokra is veszélyes lehet, hiszen ilyen szolgáltatásokat is, és műszaki cikkeket is kínál.
Forrás: Népszabadság
Bizsuóriás született
Gázra lép a C&A, bővíti magyarországi üzlethálózat