Rossz lapjárás: a Posta visszavág
A Magyar Posta Zrt. cáfolja a MédiaLog Fiege Zrt. kijelentéseit, amelyekben a piacon nemrégiben megjelent terjesztőcég a Magyar Postára hárítja az előfizetéses lapterjesztésben kialakult problémák miatt a felelősséget. A Posta közleményében hangoztatja: minden szerződéses kötelezettségének eleget tett, időben és rendezetten adta át az előfizetők adatait, így nem okolható azért, hogy a lapok késve vagy egyáltalán nem jutnak el az olvasókhoz.
A Magyar Posta Zrt. a szerződés értelmében mintegy 1.100 munkatársat adott át a MédiaLog Fiege Zrt-nek, akik a településeken akár évtizedes helyismerettel és kézbesítési gyakorlattal rendelkeznek, így ők szintén nem okolhatók a kialakult helyzetért - véli a társaság.
Az átadott előfizetői adatbázissal kapcsolatban a Magyar Posta egy éves garanciát vállalt. A MédiaLog az eddigi konkrét reklamációkat követő ellenőrzések során a Magyar Posta által átadott adatbázisban nem talált hibát vagy adathiányt, amely az MP szerint egyértelműen bizonyítja, hogy a terjesztési problémákért egyedül a MédiaLog Fiege Zrt. okolható - áll a közleményben.
Megszűnő hivatalok, hátráló posta
Nem adták a lapot: miért?