A decemberben kezdődött akciót eredetileg budapesti hotelek kezdeményezték, s az ötletet felkarolta a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. (BTSZ), és a Budapest Airport Zrt. valamint csatlakozott mintegy hetven turisztikai szolgáltató, például éttermek és autókölcsönzők is. Ezzel a magyar turizmus életében páratlan összefogás jött létre.
A Budapest Winter Invasion elnevezés arra utal, hogy a külföldi vendégek a téli időszakban is "szállják meg" Budapestet és maradjanak legalább egy éjszakával többet a tervezettnél.
Utazzon velünk! |
A www.budapestwinterinvasion.com honlapot eddig csajnem 38 ezer alkalommal látogatták meg, s az érdeklődők 112 ezer oldalt töltöttek le. A legnagyobb sikert a honlap éppen azokban az országokban aratta, amelyek fővárosait a kampány elsődleges célpiacaiként határozták meg: Franciaországban, Nagy-Britanniában és Olaszországban regisztrálták a legtöbb letöltést. |
A site, az Európa-szerte indított plakátkampány és a kiállítási megjelenések több ezer érdeklődőt győztek meg arról, hogy érdemes kihasználni az akció kínálta lehetőséget. A foglalások folyamatosan érkeznek a részt vevő szállodákhoz, így március 31-ig, az akció végéig várhatóan több tízezer turista „szállja meg” Budapestet négy éjszakára.
Sztrájkra készül a British Airways, fennakadások várhatók
Rekord turista járt Spanyolországban
Meddig lehet kivenni a tavalyi szabadságot?
Nem a turizmus éve lesz 2007
Forrás: euractiv.hu