SkyEurope: 50 százalékkal nőtt az utasszám
A SkyEurope Airlines a 2006. decemberrel záruló 12 hónapos időszakban 2,74 millió utast szállított, ami 48,4 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. A növekedést Borsos György, a társaság magyarországi igazgatója a prágai új bázis beindításának, az üzemeltetést pontosan áttekintő programnak tulajdonította, valamint annak, hogy a SkyEurope december elején együttműködési megállapodást írt alá a Hahn Airrel, amelynek alapján a világ négy legnagyobb globális helyfoglalási rendszerén keresztül is elérhetővé válnak a társaság elektronikus jegyei. Ezáltal a világ 70 országában több, mint 80.000 utazási irodában lehet a SkyEurope járataira helyet foglalni. Az eltelt másfél hónapos időszakban érezhető az értékesítési rendszer kiszélesedésének hatása - hangzott el.
A tájékoztatón bejelentették, hogy az AVIATOR független repülési magazin a legpontosabb magyarországi diszkont légitársasággá választotta a SkyEurope-ot. A lap főszerkesztője, Angyal László elmondta: az olvasók 80 százaléka tartja a SkyEurope-ot a legpontosabbnak a magyar piacon szereplő diszkont légitársaságok közül.
A SkyEurope 2001. szeptember 6-án alakult. A légitársaság összesen 73 útvonalon 37 célállomásra, 19 európai országba repül 16 Boeing-737-es repülőgépből álló flottájával, és további 32 repülőgépet rendelt, ebből 11 vásárlására szándéknyilatkozatot írt alá. A cég papírjait 2005 óta jegyzik a varsói és a bécsi tőzsdén.
Fapados vérfürdő helyett új szereplők Ferihegyen
A fapados lenyomná a piacot
A repülőjegy a negyedik legnépszerűbb internetes árucikk