Tévét vegyenek! A Philips szeretné megnyerni a foci VB-t
A Philips igazgatója meg van elégedve a lapképernyős tévékészülékek forgalmának eddigi alakulásával az idén, konkrét számokat azonban nem említett. Várakozásai szerint a piaci forgalom május második felében erőteljes lendületet vesz, amit a futball világbajnokság kezdetéig aztán meg is őriz. Az idei első négy hónapban az árak viszonylag stabilan alakultak. A vásárlók preferenciái a nagyobb értékű készülékek felé irányulnak és késznek is mutatkoznak nagyobb összegek kifizetésére.
A világbajnokság egyik főszponzoraként közreműködő Philips arra számít, hogy befektetése hatással lesz a vásárlók márkapreferenciájának alakulására. A szórakoztató elektronikai cikkek terén Németországban elfoglalt 14 százalékos piaci részesedését kétszámjegyű mértékben kívánja növelni. A Philips nyolc stadiont szerelt fel világítástechnikai berendezésekkel és 12 helyszínen létesített nyilvános óriáskivetítőket a szurkolóknak. A legnagyobb közülük a frankfurti 340 négyzetméteres.
Kispados árfolyamok: miért rossz üzlet a foci?
Foci VB: megáll az élet, kocsmában a brókerek!