Tízzel húszra nőne az Electro World
Az Electro World célja, hogy 2008 végéig áruházainak számát tízre, piaci részesedését 20 százalékra növelje Magyarországon - közölte az Electro World Magyarország Kft. Az Electro World 2002 februárjában nyitotta meg első magyarországi áruházát Budaörsön, az elmúlt öt év során hálózattá bővült. A jelenleg hét áruházzal és egy on-line vásárlótérrel rendelkező vállalat éves forgalma meghaladja a 21 milliárd forintot.
Az Electro World Magyarország Kft. a Dixons csoport skandináv cége, a Elkjöp leányvállalata, amely Európa szerte 1.400 áruházzal rendelkezik, egyebek között Norvégiában, Svédországban, Angliában, Franciaországban, Spanyolországban, Görögországban, valamint a közép-európai régióban Csehországban és Lengyelországban.
Jó hír laptoposoknak: tovább gyorsul a világ
Mik lesznek a jövő kütyüjei? Már bemutatták
Hány év is tulajdonképpen a jótállási idő?
Kapuzárás előtti laptop-roham