Tömeges elbocsátás az AOL-nál világszerte
Ez egyszersmind azt jelenti, hogy kevesebb munkatársra lesz szükség egyebek mellett a marketing, a reklám, az infrastruktúra, illetve az ügyfélszolgálat területén. Ugyanakkor növekedhet az online-ügyfélkör, s ezzel az AOL versenyelőnybe kerülhet a Google, a Yahoo!, vagy az MSN cégekkel szemben.
Az AOL-nak a második negyedév végén 17,7 millió ügyfele volt az Egyesült Államokban, 3,1 millióval kevesebb, mint egy éve, a csúcsidőben viszont 9 millióval több ügyfelet tartott számon. Európában 5,6 millió előfizetőt tudhatott magáénak a cég, egy éven belül számuk 571 ezerrel esett vissza. A társaság árbevétele a második negyedben 2 százalékkal 2 milliárd dollárra csökkent, az üzemi eredmény 5 százalékkal 328 millió dollárra esett.
Tévéfejű gyerekek: a diákok a képernyő előtt ülnek