Töretlen a Meki sikere
Így a McDonald"s tavaly is megőrizte piaci pozícióját Magyarországon a gyorskiszolgáló szegmensben.
A hálózat két új egységgel bővült, így a magyarországi McDonald"s éttermek száma 2006 végére elérte a 90-et. Az új éttermek nyitására, továbbá a régebbi éttermek modernizációjára, valamint konyhatechnológiai fejlesztésre tavaly több mint 1,5 milliárd forintot költött a McDonald"s Magyarországi Étterem Hálózat Kft.
A 90 hazai McDonald"s étteremben a múlt évben 75 millió vásárló fordult meg. Ez előző évhez képest 10 százalékos növekedést jelent.
A piacvezető magyar gyorsétterem-hálózat az általa legfontosabb prioritásként kezelt élelmiszerbiztonságra és minőség biztosításra 47,5 millió forintot, míg a környezet megóvására 9,2 millió forintot költött.
A McDonald"s - a magyar vendéglátóiparban elsőként - a csomagoláson globális fogyasztói tájékoztató rendszert vezetett be. Így a vendégek a múlt év októbere óta a termékkel együtt kézhez kapják a tápérték információkat is. A termékek csomagolásán pedig közérthető ikonok és táblázatok illusztrálják az ételek tápértékét, a tápanyagokból ajánlott irányadó napi beviteli értéket - áll a cég közleményében.
Készpénz nélkül: a Meki is beadta a derekát
Nagy a titkolózás a Meki új csodareceptje körül
Csirkén csípték a McDonald"s-ot és a Burger Kinget