Tovább csúszott a lejtőn a T-Online
A visszaesést változatlanul az ügyfélszerzés költségei, az átmeneti kedvezmények magyarázzák: a negyedévben a széles sávú internet elérésben Európa-szerte 405 ezerrel növelték az ügyfelek számát, 4,58 millióra. A tavalyi harmadik negyedév végi 3,22 millióhoz képest 42,2 százalékkal több ügyfelük volt a széles sávú szolgáltatásban a harmadik negyedév végén. Németországon kívül egy év alatt 220 ezerrel, az előző negyedév végihez képest 64 ezerrel nőtt az ügyfelek száma, főleg a francia és spanyol piacot dicsérték.
A harmadik volt az eddigi leggyorsabb negyedév az ügyfélszerzésben. Az egy évvel korábbi negyedévhez képest 37,3 százalékkal több volt az új ügyfelek száma a széles sávú szolgáltatásban, az előző negyedhez képest 69,7 százalékkal több. A teljes ügyfélszám 13,82 millióra nőtt 13,37 millióhoz képest. Az értékesítés költsége 197,9 millió euróra ugrott az egy évvel korábbi 138,8 millióról.
Szeptemberben is ezrek szabadultak meg a vezetékes telefontól
Magyar Telekom - T-Mobile: kimondták a boldogító igent