Vasúti reform: megvan az első lépés?
A szóvivő ezzel olymódon pontosította korábbi közlését, hogy a Népszabadságban megjelent információból csak a vételárra vonatkozó részletek nem kívánja a tárca kommentálni.
A szóvivő utalt rá: a lépés összhangban van azzal, hogy Kóka János miniszter a június 6-i bizottsági meghallgatáson a vasúti reform kapcsán beszélt a MÁV Cargo privatizációja előkészítésének szükségességéről. A Népszabadság hétfői számában az írta, hogy a MÁV az árufuvarozó vállalkozása eladásából pótolná elvesztett tőkéjét, és a vasúttársaság a MÁV Cargo Állami Privatizációs és Vagyonkezelő (ÁPV) Zrt.-nek történő értékesítésével 80 milliárd forinthoz jutna.
Új közbeszerzési pályázatot ír ki a MÁV
Eladó lehet a MÁV, a Volán és a Szerencsejáték Rt.