Visszaesőben az újautó eladás - még mindig a Suzuki az élen
Az egyesület összesítése szerint a legtöbb új személygépkocsit és terepjárót a Suzuki értékesítette tavaly.
Összesen 39.120 járművet adott el, ami 15,6 százalékos növekedés 2004-hez képest. A Suzuki piaci részesedése a tavalyi értékesítési adatok alapján 19,7 százalék, míg 2004-ben 16,3 százalék volt.
A második legnagyobb személygépjármű- és terepjáró forgalmazó az Opel volt, 24.092 jármű értékesítéssel, ami 0,2 százalékos csökkenés 2004-hez viszonyítva. Az Opel piaci részesedése tavaly 12,1 százalék volt, egy évvel korábban 11,6 százalékot tett ki.
A harmadik helyen a Skoda végzett tavaly 17.928 eladott személygépkocsival és terepjáróval. Ez 4,9 százalékos növekedés 2004-hez viszonyítva, a piaci részesedése 9 százalékra nőtt a 2004-es 8,2 százalékról.
Csak az akciós autó megy Európában
Autópiac: 15-20% önerő nélkül ne vegyen autót
Kiskocsit vesznek a magyarok - ha tudnak