Vizsgálják a T-Online felmondási gyakorlatát
A felmondás hátterében az áll, hogy ezek az ügyfelek a normálisnál jóval több, havonta 150-250 gigabájt internetes forgalmat is lebonyolítottak, s ez pluszköltségeket, illetve veszteségeket okoz a internet-szolgáltatónak.
A T-Online közleményében ismerteti: meggyőződése, hogy a döntés nem kifogásolható sem jogi, sem etikai szempontból. Többszázezer ügyfél érdeke semmiképpen sem sérülhet 50 extrém adatforgalmat bonyolító előfizető miatt.
Juhász Károly, a hírközlési fogyasztói jogok képviselője elmondta: jogilag bármilyen szerződést fel lehet mondani, de ez az eljárás etikátlan. Egyrészt azért, mert a legnagyobb magyar internet-szolgáltató teszi, másrészt azért, mert nem figyelmeztette a felmondás előtt a felhasználókat. Hozzátette: a Nemzeti Hírközlési Hatóságon belül vizsgálatot kezdeményez az ügyben.