„Európa számunkra hazai piac, és mivel piacvezetők vagyunk, folyamatosan befektetünk ebbe a régióba. A közelmúltban alapjaiban újítottuk fel az európai kabinokat, és több mint 180 rövid- és középtávú járaton növeltük meg az utasteret, amelyek száznál is több célállomásra közlekednek Európán belül” – mondta Götz Ahmelmann, a cég európai értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke, aki szerint a díj az ügyfelek elégedettségét bizonyítja.
„Az elkövetkezendő két évben további három milliárd eurót fektetünk be a földi és fedélzeti szolgáltatásokba. Ebbe beletartozik a frankfurti központi repülőterünkön található új A-Plus terminál is, amely ezen a héten nyitja meg kapuit, és 7.600 négyzetméter új váróterületet, valamint megújult átszállási lehetőségeket is nyújt majd. Az utóbbi időszakban két jelentős termékfejlesztésünk is volt: az egyik új, ággyá alakítható ülések bevezetése a hosszú távú járataink Business Class osztályán, a másik pedig a luxuskategóriás első osztályunk, amelyben csupán 8 ülés található” – tette hozzá Ahmelmann.
Szeptember 7-én a 18 ezer utaskísérő kétharmadát tömörítő Ufo szakszervezet két regionális sztrájk az egész országra kiterjedő, 24 órás sztrájkot hirdetett, a Lufthansa ezért napi 1800 járatából ezret kénytelen volt törölni. Az Ufo többek között 5 százalékos béremelést követelt. A sztrájk után a két fél közeledni kezdett egymáshoz: a Lufthansa három évre 3,5 százalékos béremelést ajánl, újabb sztrájk egyelőre nem lesz. A cégnek 100 millió eurójába került a kimaradás.
Az 1993-ban alapított World Travel Awards a világ utazási iparágának legátfogóbb és legnagyobb presztízsű díja. Az idei szavazás során több mint 170 000 szakember véleménye alapján választották ki Európa legjobb termékeit és szolgáltatásait az utazás, turisztika illetve vendéglátás területén.