2p

Jó szándéka ellenére felhergelte sok vásárlóját az amerikai Walmart azzal, hogy lecserélte a régi, jól bevált bevásárlókocsijai egy részét. A hasznosnak szánt újítások nem nyerték el a vevők tetszését.

A vásárlók szerint a világ egyik legnagyobb boltlánca, az amerikai Walmart új bevásárlókocsijai növelik a veszélyét annak, hogy a tolvajok eltulajdonítják valamilyen értéküket a Sun egyesült államokbeli kiadása szerint.

Megnőttek

Az újítás két legfontosabb részlete, hogy a kocsik felső részében kialakítottak egy mobiltelefon- és egy üdítőspalack-tartót. Emellett az új bevásárlókocsik kissé magasabbak, mint az elődeik, ami a Walmart reklámszövege szerint kényelmesebbé teszi a vásárlást. Ennek ellentmondani látszik, hogy a fogadtatás vegyes volt.

Kibabrált magával a Walmart vagy csak rafinált a boltlánc? Fotó: Depositphotos
Kibabrált magával a Walmart vagy csak rafinált a boltlánc? Fotó: Depositphotos

Egy vásárló a walmartos reklámvideóhoz fűzött kommentje szerint a bevásárlókocsin tartott mobil megkönnyíti a tolvajoknak, hogy azt ellopják, amikor a vásárló éppen nem figyel, mert levesz egy terméket a polcról. Ugyanezt többen is kifogásolták. Ami a magasabb felépítést illeti, egy 160 centiméteres vevő köszöni szépen, de nem kér belőle. 

Zacskó vagy doboz?

Nem ez az első eset, hogy a kiskereskedő mellényúl a változtatásaival – legalábbis ami a vásárlói fogadtatást illeti. Szemben a nagy csinnadrattával bevezetett bevásárlókocsi-reformmal,v a tészták csomagolásán „titokban” akartak változtatni. Egy vásárló azonban teleszórta a közösségi médiát azokkal a fotókkal, amelyeken látszik, hogy a dobozos csomagolást műanyag zacskóssal váltják fel.

A legkevesebb, amit erre az áruházlánc kapott, az volt:

„Hahó, rossz irányba tetszenek haladni”.

Egy szarkasztikus hajlamú vásárló szerint azonban valójában jól felépített marketingstratégiáról van szó. A kiskereskedő nemsokára vissza fog térni a dobozos csomagolásra, ami körül nagy felhajtást csap, mondván, így védi a környezetet a káros műanyag csomagolással szemben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kapaszkodjon: ilyen idén egy trendi karácsonyfa
Elek Lenke | 2024. december 21. 10:19
Az idei karácsonyi dekorációkban a fenntarthatóság, a természetesség és a letisztult stílus keveredik a fényűző, csillogó elemekkel.
Vásárló Így kell ételt és pénzt menteni – Ön már muncholt?
Elek Lenke | 2024. december 20. 15:12
Egy magyar startup forradalmasította az ételmentést, miközben divattá tette a fenntarthatóságot.
Vásárló Már a munkavállalók vannak jobb alkupozícióban, nem a munkáltatók – interjú Szimeiszter Sándorral, a JYSK vezérével
Csernátony Csaba | 2024. december 19. 05:46
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK.  A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre. 
Vásárló Megjelent az űrkutatásból származó technológia a fogkrémeknél
Buksza blog | 2024. december 15. 18:03
Az űrhajók és a fogkrémek meglehetősen távol állnak egymástól, ám összekötheti őket, hogy hasonló módszerekkel készülnek. Legalábbis a Colgate ebbe az irányba megy. 
Vásárló Ki lehet törni a bejgli, halászlé, töltött káposzta háromszögből? A franciák mutatják a karácsonyi lakomadivatot
Buksza blog | 2024. december 15. 11:13
A franciák karácsonyi ételválasztása megmutatja, hogy ki lehet törni a halászlé, töltött káposzta, bejgli készítésének Bermuda-háromszögéből, ha egy kicsit bonyolultabban gondolkodik a házi szakács.
Vásárló Furcsa balesetben halt meg egy Magyarországon is népszerű márka alapítója
Privátbankár.hu | 2024. december 15. 08:26
Kirándulás közben történt a szerencsétlenség.
Vásárló Futárok nevében verik át a gyanútlan online vásárlókat a csalók: figyelmeztet a szlovák rendőrség
Privátbankár.hu | 2024. december 12. 12:59
Egy újfajta csalásra hívja fel a figyelmet a magyar nyelvű szlovákiai sajtó, ami vélhetően nem csupán Magyarország északi szomszédjának lakóit veszélyezteti.
Vásárló Földbe döngölheti a bíróság a „junk food” élelmiszerek és italok gyártóit
Buksza blog | 2024. december 12. 07:44
Egy magánember olyan pert kezdeményezett az úgynevezett ultrafeldolgozott élelmiszerek gyártói ellen, amely a dohánygyártók elmeszeléséhez hashonló végeredménnyel járhat.
Vásárló Váltás jöhet a boltokban: nyugdíjba mehetnek a mostani bevásárlókocsik
Buksza blog | 2024. december 10. 17:47
Hamarosan megjelenhetnek az okosnak mondott bevásárlókocsik az áruházakban, amelyek két szempontból is kiérdemlik ezt a jelzőt. Sokat tudó elektronikus kütyük és tudják hogyan húzzák ki a pénzt a vevők.
Vásárló Egy speciális hajápoló termék, amelyet érdemes megismerni
Márkázott tartalom | 2024. december 9. 15:29
A keratinos samponok népszerűsége töretlen, de vajon hányan ismerik közelebbről is ezeket a termékeket? Miért jó, ha ezeket használjuk a már megszokott samponok helyett? Cikkünkből ez is kiderül!
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG